Tanulni lehet jól és érdekesen is
Három napos tanulásmódszertan ért véget a mai nappal a Kaposvári Közösségi Házban, az ötödik osztályosoknak. A gyerekek jól érezték magukat, a program ismét nagyon hasznosnak tűnt. Íme a résztvevők véleménye:
„Nekem az tetszett az órákon, hogy játékosan vettünk néhány tanácsot, nyelvtörőket olvastunk, hogy javuljon az artikulációnk. A legjobban a gondolattérkép tetszett, amit Lillával együtt készítettünk el. Különféle teszteket is kitöltöttünk, amelyek érdekesek voltak. különböző agyfejlesztő, mókás játékokat játszottunk. Vázlatot is írtunk és pontoztuk őket. Nagyon jól éreztük magunkat az órákon.”
Sárközi Eszter
„Nekem az tetszett, hogy az órák elején figyelemfejlesztő feladatokat gyakoroltunk. A legérdekesebb feladat szerintem a piktogram és a gondolattérkép készítés volt. A legjobban a „becsapós” feladatot szerettem. Hasznosnak tartom a tanácsokat a tanuláshoz, sokat segítenek nekem. Jó volt a hangulat. Más volt, mint az iskolában, mert ha valamit nem tudtam, nem értettem, senki sem kiabált velem.”
Sárközi Emma
„Én nagyon jól éreztem magam a tanulásmódszertan tréningen, mert vicces, vidám volt. Más, mint az iskolában. Hasznosnak gondolom, mert itt fejleszthettem a tudásomat is”
Gyurka Péter
„Nekem az tetszett az órákon, hogy nagyon sokat játszottunk, legjobban a gondolattérképet készíteni szerettem. A legérdekesebb az volt, hogy milyen a tanulás helyes sorrendje.. Jól éreztem magam a tréningen, mert sokat tanultam”
Fekete Lilla
„Nekem az tetszett az órákon, hogy érdekesek és mókásak voltak. Izgalmas feladatokban és mókás beszélgetésekben vehettem részt”
Antal Dominik
„Nagyon tetszettek a tanácsok és biztos alkalmazni is fogom őket. Más volt, mint az iskolában, mert a feladatok érdekesebbek voltak. Nekem az a feladat tetszett legjobban, amelyből megtudtam, milyen tanulási stílusban szoktam tanulni”
Simonits Anna
„Az adó-vevő játék, a gondolattérkép, és a becsapós feladat tetszett a legjobban. Sok tanulási módszert megismertem, így könnyebb lesz tanulnom.”
Hock Dorottya
„A kedvencem a gondolattérkép és a tanulási teszt volt, amiből kiderült, hogy mely típusba tartozom.”
Wolf Anna
„Más volt mint az iskolában mert itt játékosan tanultunk, a legérdekesebb a betűből szavakat, szavakból mondatokat, mondatokból szöveget alkottunk együtt a csoportban”
Sárközi Péter
„Az egy perces beszéd tetszett a legjobban! Azt a tanácsot is megfogadom, hogy igyak elegendő vizet!
Dausek Nándor
„A legjobb a becsapós feladat volt nekem. tetszett, hogy az elején mindig fejlesztő feladatokban próbálhattam ki magam”
Gregor Dóra
„Nekem az tetszett az órákon, hogy nem voltak kötöttek és játékok is voltak”
Párkányi Péter
„Nekem az tetszett az órákon, hogy a múltkor meditációt tanultunk. Azért, mert ez valóban megnyugtat, és beválik igazából is. Ezen kívül kideríthettem milyen tanulási stílusom van. Én azt a tanácsot fogadtam meg, hogy tartsak íráskor a lap és a szemem között kellő távolságot, hogy figyeljek a helyes testtartásra.”
Pretz Jázmin
„Nekem a legjobban az adó-vevő játék tetszett, mert megtudtam, hogy inkább adó típus vagyok, mint ahogy gondoltam, de már biztos is vagyok benne. Nekem az nem tetszett, hogy csak három napig tartott. Én azért ajánlom a tanulásmódszertant, mert Piroska néni nagyon aranyos és rengeteg jó tanáccsal látott el minket”
Karácsony Áron
Mindannyiunk nevében köszönjük! Kaposvár 2. a „kicsik”