Önismeret, értékrend, hatékony tanulási módszerek

Önismeret, értékrend, hatékony tanulási módszerek

„A mohácsi gólyák felkészülten várják az ötödik osztályt. Minden frissen beválogatott diákunkat felvértezzük tanulásmódszertani stratégiákkal, amelyek segítségével remélhetőleg gördülékenyebben fogják megkezdeni a felsős tanulói léttel járó munkát az iskolában. Az intenzív tréningen nem csak tanulási tanácsokat dolgoztunk fel, hanem a rövid és hosszútávú célkitűzésekről is szó esett. A célkitűzések lépéseit részletesen feldolgoztuk. Ezek közül két legfontosabb pont önmagunk megismerése, valamint értékrendünk feltérképezése. A céljaink eléréséhez jó időbeosztási stratégiával is rendelkezni kell. A kooperatív munkafolyamatokban kiemelt figyelmet szentelünk egymás tiszteletére, viselkedési normák betartására, a helyes kommunikációra, valamint a közös célért való együttgondolkodásra.  Ősszel a projektfoglalkozásokon folytatódik a gyerekek többirányú fejlesztése.” Szabóné André Piroska, tréningvezető

GALÉRIA