Tanulásmódszertan a pécsi gyerekek szemszögéből
Nekem a tanulásmódszertan tréningen a legjobban az tetszett, hogy …
– Nekem legjobban az tetszett, amikor adó – vevőset játszottunk, mert nagyon izgalmas volt. ( Majoros Ivett, Tarnay Ákos)
– Nekem a becsapós feladat tetszett a legjobban. Nagyon vicces volt, mert be is csapott, de azért azt lehetett megtanulni belőle, hogy először figyeljek a feladatra. (Csernyánszky Dzsenifer)
– A három EL szabály volt a legjobb, mert jobban tudok tanulni. (Schneider Krisztián)
– Nekem a gondolattérkép készítés tetszett a legjobban, mert csapatokban dolgozhattunk….De az egész nagyon tetszett, jó volt a hangult, és sokat nevettünk. (Bártfalvi Benjamin)
– A tanácsfa nagyon hasznos volt, mert a tanácsokat jó megfogadni… A nyelvtörő volt a legviccesebb. (Veréb Zsanett)
– A ritmusgyakorlatok nagyon tetszettek- egymásnak adogattuk a babzsákot ritmusra. (Balogh Szintia)
– Nekem minden tetszett és jól éreztem magam. (Izsák Balár, Pázmándi Ármin)
– Legjobban az egyperces beszéd tetszett. (Kiss Vivien)
– Nekem „Mire való az iskola?” feladat tetszett, mert sokat tanultam belőle és be is fogom tartani őket. (Czulák Linda)
– Az ismerd meg a tanulási típusod feladat tetszett leginkább. (Wensofszky Balázs)
– A címmeditálás nagyon jó feladat volt. (Keszthelyi Kevin)
– Legjobban a párban működés tetszett, mert figyelnünk kellett egymásra és úgy kellett együttműködni. (Orsós Dániel, Jakab Kata)